4.díl – seriál základy Instagramu – hashtagy

zaklady_instagramu_hashtagyPodcenění síly hashtagů (#hashtag) vás bude stát znatelné množství engagementu, zejména v čase těsně po postnutí. První liky a komentáře totiž většinou přicházejí od uživatelů, kteří v danou chvíli prohlíží nedávno publikované fotky označené konkrétními hashtagy.

V prostředí Instagramu se není třeba bát vyššího množství hashtagů, proto jich doporučuji použít u každé fotky 10-20. Takto velké množství nepoužívejte na jiných sociálních sítích, např. Facebook nebo Twitter, pro ně je daleko vhodnější užít 1-2 tagy.

Obecně je lepší pro hashtagy použít obecnější a kratší výrazy. Těmito výrazy bývá historicky označeno násobně více fotek a hlavně je prohlíží více uživatelů. #nature obsahuje přes 3.000.000 příspěvků, užívají ho desítky tisíc uživatelů, spousta lidí ho právě teď sleduje, máte šanci z něho ulovit pár liků. #czechnature je sice daleko konkrétněji zacílený, budete na horních pozicích déle, ale obsahuje kolem 250 příspěvků, užívá ho asi 20 uživatelů. Kdo ho sleduje? Možná nikdo.

Používejte relevantní tagy, tedy ty, které skutečně popisují obsah fotky. Například k selfie se naprosto nehodí #nature #car #house #road. V některých případech užitím nerelevantních tagů naženete vysokou návštěvnost, ale spíš naštvete hodně lidí.

Pokud jste hezká holka, máte chuť postovat polonahé fotky, zkrátka jen do hashtagů nasázejte všechna velkoměsta, na která si vzpomenete. Ale pozor, už jsem říkal, že tyto praktiky jsou hnus a navíc pravděpodobně získáte víc stalkerů, než je zdrávo.

 

Další díly seriálu základy Instagramu:
1.díl – Téma
2.díl – Pravidelnost a frekvence
3.díl – Likování a komenting
4.díl – Hashtagy (právě čtete)
5.díl – Jak najít dobré hashtagy
6.díl – Kvalita fotek
7.díl – Kdy postovat

Přidejte komentář

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *