2.díl – seriál základy Instagramu – pravidelnost a frekvence

zaklady_instagramu_pravidelnost_frekvencePravidelnost a přibližně stejná frekvence postování je jedním ze stěžejních vlivů zejména pro udržení stávajících followerů. Každý asi chápe, že postnutí pěti fotek najednou jednou do měsíce není ideální řešení pro budování silného profilu.

Opět nahlédnu pod pokličku velice úspěšných Instagramových účtů. Často postují každý den a to hned několik fotek, řekněme že 3. Tyto 3 fotky nepostují najednou, ale postupně v různých částech dne. Tento přístup krásně vyhovuje i mně jako followerovi a těším se na jejich obsah.

Jenže běžný uživatel často nemá čas ani množství obsahu na postování tří postů denně. Je třeba zvážit, kolik jsem schopen vytvořit publikovatelných fotek, kdy budu mít čas je postovat a nějak rozumně zajistit alespoň přibližnou pravidelnost zveřejňování.

Pokud jsem schopen udělat 10-15 publikovatelných fotek měsíčně, tak se budu snažit publikovat jednu fotku za 2-3 dny. Naopak se nebudu cíleně snažit postnout 3 fotky jednou za 10 dní, tím bych totiž docílil toho, že si mě spousta followerů nebude pamatovat a navíc jím zapráskám půlku feedu* jen svým obsahem, což by vedlo ke zvýšenému odhlašování followerů z mého profilu.

Já osobně jsem původně publikoval nepravidelně, následně přešel na jeden post za 2-3 dny a nyní funguji na jednom postu denně.


*feed – posty uživatelů, které sledujete (followings), zobrazované na vaší domovské stránce

 

Další díly seriálu základy Instagramu:
1.díl – Téma
2.díl – Pravidelnost a frekvence (právě čtete)
3.díl – Likování a komenting
4.díl – Hashtagy
5.díl – Jak najít dobré hashtagy
6.díl – Kvalita fotek
7.díl – Kdy postovat

Komentáře 3

  1. Martin Vass napsal:

    A zkoušel jsi ty 3 fotky denně?
    Mi to přijde jako celkem velké číslo, když vezmeš v potaz to, že lidi musí být v práci…

    17.3.2014
    Odpovědět
    • mates napsal:

      Na 3 fotky denně jsem se ještě nedostal. Zatím nemám tolik předpřipraveného obsahu, abych si to mohl dovolit.
      S tím časem by to neměl být problém, myslím že třeba Hootsuite podporuje postování na Instagramu, takže se dají připravit příspěvky dopředu a ve stanovený čas se budou vkládat sami.

      17.3.2014
      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *