Jak jsem objevil Instagram

Začátkem listopadu loňského roku jsem zdědil telefon s Androidem. Změny jsem se bál, ale nakonec jsem zakopal legendární Sony Ericsson P1i, chytrý telefon z doby složitého designu. Čímž se mi otevřely nové možnosti a nadále nevyužívám telefon pouze k zapisování poznámek a úkolů.

Notnou chvíli sice trvalo, než se mi podařilo zavrhnout telefon, s novými možnostmi, jako herní zařízení. Dlouhodobě totiž bojuji s mnohaletou závislostí na počítačových a podobných hrách, dnes je boj naštěstí téměř u konce.

Ale teď zpátky k věci. Mimo jiné díky stáži v České spořitelně se ve mně probudil zájem, hlouběji zkoumat sociální sítě, ať už ty které používám, tak ty které zatím ne. A tím začalo v půlce listopadu mé působení na Instagramu.

První 2 měsíce užívání Instagramu byly velmi chabé, dopracoval jsem se k 29 followerům, z nichž velkou část tvořili známí. Engagement* byl zcela minimální, pokud vůbec nějaký. Byl jsem rád, když jednotlivé fotky dostaly vůbec nějaký like.

Od půlky ledna se však situace obrátila, dosahuji velkého engagementu, růstu počtu followerů a začínám pozorovat i vznik určité komunity. O mně známé faktory, které tento vývoj zapříčiňují se s vámi podělím v kratším seriálu na tomto blogu.

Nakonec ještě pár čísel. K 24.2. 2014 dosáhl můj Instagram účet na 66 postů**, 333 followerů, 7.336 liků a 262 komentářů (u komentářů je velká část tvořena mnou – poděkování, či poskytnutí informací ostatním uživatelům).


*engagement – interakce zákazníka se značkou, v našem případě se jedná o interakci ostatních uživatelů s mými příspěvky; více na Wiki

**post – příspěvek publikovaný na sociálních sítích

Přidejte komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *