7.díl – seriál základy Instagramu – Kdy postovat

zaklady_instagramu_kdy_postovatPřemýšleli jste někdy nad tím, že v jiný částech dne dostáváte jinou kvantitu interakce od ostatních uživatelů? Pokud ne, ukáži vám, jak trochu promyšleným časem postování dosáhnout vyššího engagementu.

Základem je měření. Postujte v různých hodinách a různých dnech, snažte se vytvořit co možná nejpodobnější podmínky při každém postnutí během období měření. Nelikujte před a bezprostředně po postnutí fotky, pokud máte tu tendenci, tak se snažte provádět likování vždy v podobném rozsahu. Dále by bylo vhodné postovat fotky s podobnou tématikou a zhruba stejnými hashtagy.

Začněte používat analytický nástroj, který vám s měřením pomůže. Já používám Statigram, nástroj je zdarma a funguje jako běžný Instagramový prohlížeč, ale má navíc zabudovány analytické nástroje.

Instagram optimalizace casu
Tabulka s přehledem množství engagementu při postování v různých denních hodinách platná pro můj Instagramový účet.

Z grafu můžeme vyčíst, kdy dosahují mé fotky vyššího a kdy naopak nižšího engagementu. Využitím těchto poznatků jsem schopen, pouze díky správnému načasování, dosáhnout na vyšší čísla. Proto budu postovat např. v pondělí ve 14 h,  ve středu kolem 15 h,…

Pozor! Údaje z grafu platí pouze pro můj profil, váš pravděpodobně funguje lépe v jiných časech, proto proveďte vlastní měření.

Jak jste spokojeni s výkonností vašeho Instagramového profilu?

 

Další díly seriálu základy Instagramu:
1.díl – Téma
2.díl – Pravidelnost a frekvence
3.díl – Likování a komenting
4.díl – Hashtagy
5.díl – Jak najít dobré hashtagy
6.díl – Kvalita fotek
7.díl – Kdy postovat (právě čtete)

 

Jeden komentář

  1. Rudolf napsal:

    Náhodou jsem zabloudil na tyto stránky o Instagramu a přečetl všechny díly a musím jen souhlasit s doporučeními. Pohybuji se 7 let na YouTube a tak vím, o čem to je získat zajímavý engagement (aktuálně 15 mio na cca 500 převážně hudebních video, tedy 2 mio ročně). Instagram zkusím nejdříve pro inspiraci, pak se uvidí, jakou post strategii zvolit, pokud vůbec…
    Ať se daří!
    RK

    14.12.2014
    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *